Monday, March 7, 2011

Peranan POI dalam sesebuah game

 ASSALAMUALAIKUM

Jangan risau kalian semua. Manchester United akan terus selamat di atas. Jangan risau juga kepada semua yang lain, kerana hampir kesemua penulis blog ini penyokong Manchester United. Jangan risau. Kami xkan menulis mengikut emosi. Jangan risau.
Cume, yang kalian perlu risaukan ialah penulis veteran blog ini iaitu saudara syed afiful a.k.a POI. Dia x sokong mana2 team, tapi kalau dia cakap dia sokong satu2 team itu untuk sesebuah match, maknanya team itu akan mengalami kekalahan yang pasti. Ini bukan sekadar cakap2 kosong, kerana gua dan beliau dah buat eksperimen ini sepanjang hidup beliau kat sekolah.
Bukti yang paling jelas dan paling up-to-date, beliau berdarah Perlis. Dan Perlis sekarang berada di tangga tercorot liga super tanpa sebarang kemenangan.
Dan gua percaya, time game Liverpool ngan Manchester United semalam, beliau ade terdetik untuk menyokong Man Utd. Percayalah kata2 gua…
Jadi, untuk mencapai kemenangan dalam bolasepak, bukan sahaja strategi, gaya permainan, kekuatan fizikal serta permainan taktikal perlu diberi keutamaan, pemikiran POI juga perlu dimanipulasi. Benar. Percayalah..
Dan gua berharap, beliau akan stop menyokong Manchester United…

8 comments:

aliah said...

hahahahah,poi jadi bahan.

Arepseman said...

memang itu kebenaran. klau tanye poi pun memang die ngaku nye.

faizah said...

emm. hebat r poi.

Shahrul Naim Al-Kelantani said...

siot....ko pown sokong Totenham gak ker?

pika ruslan said...

tolong laahhhhh jgn sokong MU lg..huhu
arep,p pngaruh dy lju2 b4 nx macth nehh~;)

ismatulnabilaismail said...

abg gerrard.. btol ke aku eje?
haha

Nur Syarina said...

kasihan

Anonymous said...

cayalahh~