Thursday, March 24, 2011

status beliau cakap, belasantahun

ASSALAMUALAIKUM


gua bukan awek2 ntok buat ucapan style:
"HepI BufDaY, GuD LArk AlwayZ yeW~"

gua juga bukan brader2 yg terlalu bz dan hanya mampu mengucapkan:
"HB"

tapi gua adalah golongan abang2 yg kool dan bersahaja yg wish birthday member dgn cara:



gua tak reti berkata2 sangat bila masok hal2 wish ni....jadik gua gunakan style subtitle...senang gua nak susun ayat ye dop?

untok kali ketiganya, gua ucapkan lagi sekali...selamat ulangtahun kelahiran....setel dah...ahahah

p/s: ariff ashman juga adalah arepseman...jgn kau org tak tahu pula....dan beliau juga adalah pioneer blog lauk pauk ni....sekali lagi jangan tak tahu pula...

p/s: tak reti gua nak buat video2 nih...igt sng2 je mcm matluthfi tu buat

1 comment:

najmuddin said...

gile laa...iniadikabgadi..hahahah