Tuesday, March 8, 2011

Malo Omr

 ASSALAMUALAIKUM

Bermulanya blog ini dahulu lahir daripada cetusan idea gua, lalu gua sampaikan kepada saudara Malo Omr untuk membantu gua merealisasikan projek mega ini yang menelan belanja juta2 habaq hang. Kirenye same la hal dengan Mark Zuckerberg mintak tolong ngan Eduardo Sarverin untuk merealisasikan projek mega Facebook beliau. Cuma yang bezanya, projek Facebook tu x berapa nak legend berbanding projek gua ngan Malo nih.
******
Tanggal 08 March 2011 merupakan sau detik bersejarah buat siapa2 yang menganggap ianya bersejarah. Pada tarikh ini, saudara Malo Omr iaitu jurutera terbaik pernah dilahirkan bagi kategori jurutera blog menyambut hari lahirnya yang ke-19, suatu pencapaian yang membanggakan seluruh rakyat Selangor amnya, terutama rawang dan kawasan2 sekitar stesen KTM di situ.
Tarikh lahir ini juga dianggap bersejarah bagi beliau, kerana inilah kali pertama beliau menatap kek hari lahir di Jordan, merangkap kali kedua beliau menatap kek hari jadi sepanjang hidupnya. Kali pertama, ialah sewaktu jamuan hari lahir bagi pelajar2 bulan mac di dewan makan sekolah yang dihadiri pengetua sekolah yang dicintai, Mama. Ahaha.. itu pun beliau x dapat makan kek itu.
Namun begitu, mesti ramai yang x perasan hari lahir Malo Omr kerana x terpampang di Facebook masing2. Sebenarnya, Malo Omr ade sejarah hitam dengan Mark Zuckerberg. Malo Omr dikatakan menjalankan operasi sulit untuk menembusi sistem firewall Facebook dengan bantuan musuh Mark Zuckerberg, adik-beradik Winklevoss. Sebab itu tarikh hari lahir beliau x terpampang..
Bersamaan dengan tarikh keputeraan nya yang ke 19, Malo Omr juga telah menampilkan sebuah kezutan untuk pengundi yang meng afundi beliau. Beliau dengan ini telah mengumumkan persaraan daripada arena kejuruteraan blogging, bagi memberi tumpuan sepenuhnya kepada anime bidang kedoktoran yang sedang dipelajarinya.
Sesungguhnya, keadaan ini amat menyedihkan. Marilah kita sama2 berkabung dengan kekalahan Manchester united dua kali berturut-turut keputusan yang malo lakukan ini. Namun begitu, khidmat beliau akan sentiasa diperlukan bagi mengisi kerja-kerja part time di blog ini ketika beliau bercuti jika beliau x busy berjalan-jalan makan angin di negara orang.
Selamat berjaya menjadi doctor. Pesanan ikhlas daripada gua, syufuk, dan semua terutama POI yang menyebabkan kekalahan man utd.
p/s : projek bas 2 tingkat seremban-labu oleh gua, syufuk dan adob perlu lebih ramai rekrut. Jawatan Ketua Eksekutif Pemasaran masih kosong. Akram Che Sabri baru hantar resume, kelayakan beliau sedang dipertimbang untuk join projek mega nih. Tapi jangan risau, jawatan kosong untuk kebanyakan department masih kosong..

1 comment:

Anonymous said...

| LoL, x smpat ak nak block, dah kuar post nih.