Monday, March 21, 2011

capai konklusi....mencari problem statement baru

ASSALAMUALAIKUM

lets make this short and simple....
mari buat ini pendek dan mudah....

sedangkan hidup gua yg telah berdurasi 19 tahun pun gua tak berapa nak rasa,
sedangkan hidop gua 5 tahon dekat skolah paling legend dalam galaksi bimasakti pun rase macam sehela nafas lepas acara lari 100m,
.
.
.
.
.
inikan pulak asasi engineering gua yg cuma setahun....berapa punya laju masa zaman sekarang ni?
.
.
.
tapi berapa cepat pon awan mendung berarak, memori tetap ada...kan??

simpan memori baik2....letak tempat yg selamat...tapi tak perlu ikat ketat2..takot susah nak dibuka balik...-mike shinoda-


p/s: gua dah abes asasi...gua jadik ape lepas ni, tu gua tak tau..fuhh2

p/s: gua habes asasi, arepseman pula start shortsem....kalian semua doakan agar beliau dapat mulakan shortsem beliau dgn bergaya dan canggih...

No comments: