Friday, February 5, 2010

The Truth About..



Assalamualaikum.



harap2 anda sume sihat sejahtera.takyah tanya pon dah tahu.kompem anda sihat.selalu boleh sahaja main FACEBOOK.siap komen2 lagi.HAHAHA.takpe2.


"Kita selalu dengar cerita pelajar lelaki asyik2 fly.Fly pergi makan la pergi Seremban la."
kata2 nie dipetik dari seorang rakan kite.saye nak mntak maaf jike menggunekan kata2 ini tanpa izin beliau.kepada tuan punye blog.saye memohon maaf terlebih dahulu ek.sorry!! HAHAHA.macam saye kisah.


saye nak cerita pasal apa yang korang TAK TAHU pasal fly nie.best kan?? boo!!


jadi ikutilah temubual eksklusif antara si SOALAN nie dengan individu yang hanya mahu dikenali sebagai .........

ini kira pendedahan eksklusif ah bagi semua pihak.













TEMUBUAL EKSKLUSIF BERSAMA SOALAN!!




soalan:ok2. kami dah lama nak tanya nie.soalan yang biasa keluar. apa TUJUAN korang fly ek??






tujuan?? sebenarnya kami tak ada tujuan khusus untuk fly nie.untuk suka2 aje.banyak faktor yang mendorong kami untuk keluar sebenarnya.


1.Mencari hiburan di luar sekolah yang tak terdapat di dalam sekolah.
2.Menonton perlawanan bola sepak. bukan LIGA SUPER MALAYSIA.
3.Mencari keperluan sekolah. ( alat2 tulis dan buku latihan )
4.Nak makan roti canai dan nasi lemak !!
kadang2 tak ada tujuan pon kami boleh keluar.jadi macam orang gila.ehh.lupa pulak.kadang2 sebab kerenah budak PUTERI pon kami keluar!! HAHAHA.




soalan: ehh.asal budak PUTERI pulak.gile ape.dah2.nak tanya soalan lagi nie.selalu kamu fly PERGI mana je?? mesti best kan dapat keluar.HUHUHU.







nak pergi mana lagi.SEREMBAN je lah.HAHAHA.itu saje destinasi yang sesuai.kadang2 sesiapa yang berduit boleh la pergi KL ke.tapi nak buat apa je.di SEREMBAN semua ada!! kami boleh membeli peralatan,buku2 kerja di kedai buku di sana.kami boleh menikmati roti canai dan teh tarik yang paling sedap di kedai bistro a.k.a NIZAM.kami juga ada RUMAH KEDUA di sana.HAHAHA.


soalan: rumah kedua?? pelik2 je. takpe lah.next question.BILA agaknya waktu korang semua keluar FLY nie?? tengah malam ke??








owh.bila2 yg kami suka.HAHAHA. ( ingat sekolah tu bapak dia punye ke ) takde lah.soalan ini lebih kepada individu.ikut kehendak hati mereka lah.kadang2 ada yang bantai keluar siang2 hari.tapi major pelajar mengambil penekanan keluar di malam hari.lebih selamat.kami juga mengambil berat tentang keadaan sekeliling.mungkin acara2 yang berlaku di sekolah.keadaan cuaca.shif pak guard.HAHAHA.
soalan: yeke.sampai camtu sekali ke.ehem.nie penting nie.SIAPA je yg selalu fly nie?? RAMAI ke??








siapa??? HAHAHA.hampir kesemua di antara pelajar lelaki pernah merasai pengalaman keluar malam nie.ye lah.mencari sesuatu yang baru dan menimba pengalaman.itulah kata2 yang selalu keluar dari mulut mereka semua.RAMAI?? ini masih menjadi misteri.kami tidak pernah merekod setiap perjalanan kami. ( patutnya kita patut buat blog camnie dulu ) . jadi semua menggunakan daya ingatan masing2 untuk merekod kembali detik2 ketika keluar.namun berdasarkan suatu hikayat persatuan ini , mengikut kiraan tidak rasmi kami semua sepakat mengatakan ada 1 perjalanan hampir menyaksikan setengah daripada pelajar lelaki keluar. WOW!!


soalan: HAHAHA.betul ke?? tak tahu pulak. korang ada tetapkan apa2 syarat ke kat siapa2 yang nak keluar nie??ke korang bagi HAK ini kat sesetengah pihak je?? kami dengar cerita begitu.komen2.








syarat?? tak ada.kami semua setuju bahawa perbutan terlarang seperti ini adalah di atas kehendak sendiri.lagipun benda nie kan dah tertulis kat peraturan sekolah.memang HARAM pon keluar tanpa izin,HAHAHA.jadi pandai2 lah tuan empunya badan menjaga diri dan maruah masing2.semua ini perlu dihadapi dengan berani.kami tidak galakkan kepada mereka yang tidak berani ambil risiko.atau kata lain " dah buat tak berani tanggung "
jadi kanak2.janganlah fly !! HAHAHA. (" ,)


soalan : ehh.lupa pulak.korang nie tak tahu PENAT ke?? asyik FLY je??








penat?? HAHA.mane ada.time keluar memang lah tak penat kak oi!! semua tengah hepi sakan.kami agak ketika itu perkataan PENAT tidak ada dalam kamus hidup meraka semua yang mengikuti aktiviti ini.


soalan : masa balik sekolah pulak bile??








kami selalu tak tentu pasal perjalanan balik ini.kami mengambil inisiatif mengadakan mesyuarat untuk mendapatkan persetujuan bersama sebaik sahaje sampai di SEREMBAN.kalau semua setuju balik awal.kami balik awal.kalau tidak.sebelum SUBUH lah jawabnye.


soalan: korang tak NGANTUK ke hah balik pagi2 bute nie?? owh!! tu yang selalu TIDUR kat kelas kan!!








errr.mana ngantuk.kami tak penat.HAHAHA.kami semua cergas!! yeah!! kalau kamu semua nampak kami tidur kat kelas bukan sebab kami fly ek.fly tidak pernah menghalang niat kami untuk menjadi insan yang cemerlang.HAHAHA.tukar balik persepsi kamu semua.kalau kami tidur kat kelas itu maksudnya kami selalu STUDY sampai subuh kat musolla atau bilik study.


soalan : lah yeke.dah selalu tidur kat kelas pon tak nak ngaku ke.takpe2.HAHAHAH.jadi.kamu tak nak kongsi pengalaman2 kamu ke?? yang lawak?? seram ke?? dengar cerita ada nampak lembaga. eeiii. takut ah.btul ke semua tu??








pengalaman ek.bnyak lah.semua agaknya ada pengalaman masing2.HAHAHA.ish.kalo nak cerita pengalaman tak sempat lah.lain kali ek??


soalan : yela2.baru nak tahu.sob2...








HAHAHAHA.nangis lak kamu si cantik manis.takde mase nak pujuk.dah lepas nie la kami sambung cerita.boleh kan??


soalan : yeah!! sayang korang semua!!

No comments: