Friday, January 7, 2011

bukak cawangan

ASSALAMUALAIKUM

budak2 spm2010 boleh la gua kelaskan sbagai baru abes spm....pasal banyak lagi bende2 yg diorang boleh buat lepas abis spm...contohnye blajar pulas stereng kereta, jalan2 reramai ngan member2 kat time square buat kali ke 7, juga mohon nak join plkn....mule2 baru stat cuti ni memang lu orang takkan terase sgt bosan...tapi bile dah dekat2 3minggu, lu akan mengalami satu perasaan ataupun lebih mesra kalau gua gelarkan fenomena....aura2 die lebih kurang dgn pms, cume kalini, laki pompuan sume boleh rase....ape yg beza dgn pms adelah ubat takde jual kat farmasi sinar...tapi lu orang tak payah takot tak tentu pasal, gelabah berlebihan....gua dan rakan2 gua ada solusinya....blogging

blog periuknasi nih sendiri lahir akibat buntu daya fikir oleh brader2 steady macam arep,nizam,poi,anop,bong dan palo....jadik apekata kalau gua cadangkan lu orang mule ngadap2 laman web blogger.com buat bejinak2 ngan blogging ni...

tapi,sebelom lu orang stat blogging, lu kene ade sifu...sifu ni bukan tempat lu curik idea, tapi tempat lu amek feeling dgn jiwa raga lu orang dalam join venture group2 blogger...memetik kata confucius dalam buku sejarah tingkatan 5, "the best teacher is your worst enemy"...jadik, lu orang tak payah dengar cakap confucius....nama beliau je dah menunjukkan yg beliau mudah keliru...tapi dengarlah cakap qushairi razali(kalau tak kenal,bukak kitab hikayat malim deman)..kata beliau,"blogging is hard...but following is double tripel hard"..walaupun quote die macam bodo tak sedap, tapi layankan aje.....

dgn berpandukan segala ape yg gua sembang kat atas tadi, lu orang dah bole agak lom ape gua cube sampaikan? takpe, bende2 artistik camni mmg ade twist sane sini...budak TEKA pn susah nak paham...biar gua straight to the point...salah sorang admin blog ni iaitu arepseman telah bukak satu branch...bukan branch kedai mamak bagi memudahkan beliau lepak makan malam2 yamcha smpai 4-5 pagi, tapi maksod gua branch blog...sedangkan fergie the dutchess pon nak begerak solo sebab taknak terlalu bergantung pade will.i.am dan taboo,manakala malique dan joe flizzow juga kadang2 gerak solo demi memenuhi permintaan funfair, mengapa tidak arepseman?...sesuatu perlu dilakukan bagi memastikan puncak prestasi beliau dalam dunia maskulin yg kini penoh pancaroba tidak tergugat...ya....beliau membuat branch blog tersebut bagi mempelbagaikan juga meningkatkan variasi penulisan....juga sedikit sebanyak bagi membantu adik2 kecil yg baru berjinak2 dgn blogger.com juga encik evan williams...sape evan williams? kalini bukak buku ilmu hisab trigonometri sejanjang untuk kenal sape beliau....jadi, siapa2 yg berminat untuk mengetahui lebih banyak lagi genre penulisan blog yg wujud di alam fana ni, bolehlah merujuk sedikit sebanyak pada blog encik arepseman...gua bukan nak promote lebih2 mengangkat member sendiri...gua dgn dia pn bukan baek sgt...selalu gadoh2 berebot awek....tapi bende yg bagos gua tak boleh tipu...header blog memang cantik....lu masok2 je mesti ade rase taknak skroll bawah pasal nak usha teliti dalam2 header blog tu...pastu kale background plak itam, memang kene dgn penaja blog beliau iaitu perillys...hitam mutu keunggulan...tentang isi jadah dalam blog die, gua malas nak komen...lu org pegi bace sndiri....tak hanya tertumpu pada satu kotak minda....sukan paralimpik,lagu kebangsaan croatia,politik iraq, mahupn peluang pekerjaan kat opis dr.rozmey,sume lu orang boleh bace...kalau tak, lu org igt mane gua dapat info2 bermanfaat lagi crucial dalam palotak gua ni? mana? mana?jawab la wey!!!

ahha...mesti lu org dah tegerak nak bukak blog tersebut kan?good boy...tu yg gua mahukan dari penat lelah gua menaep malam2 buta camni...habes bace entry gua, teros tekan link ni-->TEKAN....jangan tekan dulu!!!..kan gua dah cakap lepas habis bace...kamonla jgn nak melawan sgt....ok la...buat adek2 kichi yg mule nak maen blog, pegi la maen...ape gua nak kesah.....cume ade due bende gua nak pesan....mule2 carik sifu....pastu bile lu dah start blogging, jgn lupe pesan gua....blog bukan tempat carik gadoh...kalau gua jumpe,gua repot kat evan williams...setakat itu dari gua...jangan gadoh2...jangan remove friends kat fesbuk..sayangi kawan2 lu org...adios amigos

*arepseman masih lagi admin blog periuknasi ni...awek2 yg pakat usha dari jauh tu takyah risau...nak nampak sweet lu pegi follow blog budak tu cepat2...keh3

2 comments: