Sunday, May 16, 2010

belaja style pecot

ASSALAMUALAIKUM

gua teperanjat gile bile nampak balek sijil nih....sijil yg gua rase paleng mahal dalam sejarah penah gua ade...tak sangke gua letak sijil yg rege riban2 celah suratkabo lame je...kalo gua tejual sjil tuh skali ngan suratkabo lame, gua bajet taklame pastuh gua bole dengo berite sorg apek barangan tepakai menjadi jutawan setelah menjual segulong sijil keramat...sijil apekah itukah??sijil kahwin same skali salah kerane gua takde minat nak bekahwin mggunekan sijil...sijl delf gua juge salah...sijil delf tuh lepas dpt gua teros frame mahal2 gantong dpn pintu bilek sbagai motibasi gua nak honeymoon kat paris beso nnt...sijil ragbi sbp10 semestinye salah krane masakan sijil yg dipenohi tompokan milo dan sos kimball boleh bernilai riban2....sijil yg gua maksodkan adelah sijil yg gua rase bkn gua sorg je dpt tp dkt2 sume dak xtrovert yg masok dari fom1 dpt...gua namekan sijil tuh sbagai sjil belajo stail pecot...


lpas gua belek2 sijil nih...gua menanges scare tibe2...gua rase menyesal pasal tak tipu bapak gua ckp yg program belajo secare pecot nih bole membawe kpd kesesatan akhlak...tp gua rase prgram nih mmg camtuh pn...lpas gua join prgram nih, gua pye stail pecakapan ngan org2 tue lebih kepade style rap dan pantas dalam sehela napas sbab prgram nih menekankan pecotan dan kelincahan...

antare mende yg gua paleng igt adelah membace pecot....kalo gua tatap tekon2 mase cegu yg ajo gua mende nih merapek kat depan klas, gua rase gua bole komplit kamus dewan edisi 4+sume novel twilight yg pedot ade dlm tempoh kurang 1 hari stgh je...gua yaken...tp pasal ape yg gua buat mase klas adelah mltakkan buku tules garis satu 80 m/s dpan muke gua sambil placing tido style bajet org xpasan, sume tuh hanyelah mimpi indah...tp gua igt lg siket2 ilmu yg diorg ajo mase gua dah bosan kene sound kejam2 pasal kantoi tido...kalo nak bace mcm shoemaker punye pantas, letak jari tlunjuk dkat awal pekataan dan tarik/tolak jari tuh spanjang ayat yg korang nak bace...lg laju jari korg memecot, kononnye lg pantas pmbacaan korg...tp gua rase kalo budak bute hurop tolak smpai melecet jari pn gua rase mate die tetap kat urop pes..

lg satu diorg ade gak ajo pasal mate....ape gune ntah kontrol mate nih gua pn da lupe..satu xtvt yg gua agak igt ade suroh mate follow pergerakan jari...ke mane jari gua gerak, mate gua pn gerak..kalo la dulu gua tak perangai luros bendol, gua patot bawak spek itam ckp kat cegu tuh yg gua ade saket mate tahap kritikal...sape tgk mate gua bole bekecai pasal gua ade haemoglobin kacok ngan cyclops...jari gua plak takleh gerak byk sgt pasal gua ade dna tulang humerus ngan wolverin...gerak byk2 nnt kuar kuku tajam cocok sternum gua sniri...tp gua lupekan niat gua pasal gua yaken cerite gua tuh bole bwat gua makan kaki free2

ahaha...ape lagi dowk yg diorg ade ajo??gua pn da lupe byk ataopn rasenye gua mmg tak pnah igt pn mende2 yg gua blajo kat prgram tuh...gua rasekan prgram tuh hanyelah nak isik mase lapang dak2 fom1 yg kononnye tade wat pape ptang2 mase prep...satu pembohongan yg amat ketare gua rase...waktu prep petang mase fom 1 adelah time tebaek ntok kitorg lepak tido bareng2 plbagai style pasal kelas kitorg bentang tikar getah..tebaek bukan??ahahah...tp mende yg paleng gua tak puas hati mende nih bukan arr pasal lesson die yg karot lg mengarot tuh....tp pasal yuran...ya ampunnnn....ratos2 gua igt..rase2 mcm dkat due ratos gamaknye...siket lagi nak jadik seribu...kalo takat 30sen skali masok kelas, gua masok smpai gua keje dapat ir pn gua tak kesah...perghh...sembang kencang abes...ahahah..tp yg penting sume mende nih da abes...lu puas hati ke tak puas, korg dahpon layan tido kat kelas tuh...

p/s: gua syak bos beso die yg name hillary santa maria tuh ade link ngan kuase jahat planet nameck....pasal name santa tuh kalo tunggang tbalekkan boleh jadik 'satan'...spooky kan??gua pn takot

p/s2: oh ye...name program nih adelah accelerated learning yg senonye...

No comments: