Friday, May 25, 2012

R E J A B ~

assalamualaikum......

selamat beribadah dalam bulan2 yang mendatang...=)

saya rasa terpanggil apabila ada post sebelum ini memetik nama saya untuk program mentor-mentee dalam slot bahasa arab.....YESS!!!....dan beliau sendiri telah mengakui bahawa ada seorang lagi yang lebih layak dan lebih berpengalaman untuk mengendalikan slot ini seterusnya menjadi pengarah kepada program mentor-mentee ini....ohh encik dodol~

ok, berubah kepada mood serius....
saudara yg log in as persatuan penulis muda extrovert 23/5/2012,
saya sgt bersetuju dengan program-program sebegini. sirih pulang ke gagang, kacang ingat semula kulitnya...

jadi saya seru kepada mana-mana individu, ataupun menerusi NGO-NGO yang bernaung di bawah Ex-trovert seperti 'laukpaukkehidupan' atau 'telaga bir0o' atau persatuan mahasiswa UMP, UiTM dan sebagainya, ataupun atas nama Ex-trovert sendiri untuk merangka program2 seperti ini.


                (alhamdulillah gua telah meletak jawatan secara rasminya slps last payyperrr iespiyiem)

YA.untuk program2 MEGA memerlukan satu perancangan yang MEGA....sebagai latihan, lawat lah ahli2 Labu itu untuk memerhatikan keadaannya sekarang...=D...apa yang boleh kita bantu dari segi sahsiah atau akademik....ataupun mereka semua menantikan joke2 daripada beberapa abang2 koop yg lama....semua ini untuk merangka modul projek MEGA yang dicadangkan oleh saudara penulis muda....




(antara abang2 koop yang 'kelakar'...=P)


kadang2, lawatan kita yang jarang2 ke sekolah lah yang menjadi sumbangan daripada kita...ingat, mungkin kita anggap ini kecil, tapi guru-guru di sana sangat menghargai kata-kata 'hikmat' (walaupun kadang2 x sngaje pon keluar) daripada mulut kita untuk adik2 yang masih belum main mercun lagi malam2 terakhir spm di sana....=D

akhir kata,

majulah extrovert, jom kita menyumbang....=)

p/s : dalam tempoh 9 hingga 14 Julai gua bercadang hendak ke SMAP...sesiapa yang ingin turut serta mohon tetapkan tarikh antara yg gua hadkan...mungkin kite boleh plan benda2 kecil seperti forum yg dikendalikan arepseman dengan panelis2 jemputan seperti nopal(BI), naim(BM), dodol(spt diatas) walaupun seringkas waktu antara maghrib dan isyak d musolla al-mustaqim...=P


(abang2 panelis yang gua cadangkan)

3 comments:

ismatulnabilaismail said...

nape buat kat musollah?
kat dewan la.. budak puteri nak denga jugak..
aku free je tarikh tu..

dodol utopia said...

metot ni pon bagus gak jadik panelis...respek

penselkayu said...

oh kawan2...sy juga mau join....

jganlah kerana sy sudah takde acc fesbuk smua mau lupakan sy...

dodol,roger2 kalau korg kompem buat prgram.serius aku nak join.email ok gak kan,