Wednesday, May 18, 2011

Telaga Kering Produksi

ASSALAMUALAIKUM



LANGKAH KANAN

Mengisahkan perjalanan hidup dua sahabat yg mula menjalinkan persahabatan sejak kelas pendidikan seni di Tadika Ampang 20 tahun dahulu. Setelah 20 tahun berpisah, kedua-duanya bertemu kembali di hadapan pagar tadika yang mana mereka pernah bersekolah bersama satu ketika dahulu. Kini mereka berhajat untuk membina sebuah warung kopi yg dilengkapi dengan khidmat drive-thru di dalam tadika tersebut... Apehal nak bina warung dalam tadika? Nikmati sendiri pengembaraan dan dugaan yang terpaksa dihadapi dua sahabat ini dengan membeli dan membaca sendiri buku ini.

Genre : komedi thriller

KLASIK ATAU MODEN
Mengisahkan seorang kapten rumah sukan berasal dari Bukit Sekilau, Kuantan yang mengalami tekanan perasaan dan stress melampau akibat kewibawaan beliau sebagai ketua dipersoal ramai. Kredibiliti beliau selaku ketua semakin diragui akibat kekurangan beliau yang tidak mampu bersukan dan berpidato dengan baik akibat kemalangan ngeri yang beliau alami sewaktu sedang makan-makan di kantin Sekolah Memandu Persakti Wira. Bakat beliau hanya satu ; berkebolehan bermain piano dengan baik dan menghafal semua pemain piano legendary dunia kecuali Maxim. Beliau cuba untuk meraih kembali populariti dengan menggunakan muzik dan piano sebagai medium, namun semakin dicuba, semakin banyak kejadian ngeri yang berlaku di bilik basuh tingkat bawah blok A asrama putera, bersebelahan tandas kakitangan. Dapatkah beliau kembali disegani? Benarkah bilik basuh tingkat bawah bersebelahan tandas kakitangan berhantu? Ikuti kisahnya dalam novel thriller ini.
Genre : thriller melankolik
Kedua-dua buah buku ini merupakan novel indie yang paling ditunggu-tunggu di Lembah Klang dan sedikit kawasan sekitar Johor. Ayuh dapatkan segera! Cetakan terhad.
Pengedar sah : Setor Letchumy, Terminal One, Seremban.
Novel ini juga boleh didapati di :
  • Rumah Dodol Utopia
  • Rumah Arepseman
  • Bilik Basuh Tingat Bawah Blok A Asrama Putera
  • Stesen KTM belakang rumah Azri Syafiq
  • Pejabat Telaga Kering Produksi (lokasi dan tapak projek masih dalam perbincangan)

Selamat membaca!

No comments: