Wednesday, May 11, 2011

ini lagenda komedi tanahair

ASSALAMUALAIKUM

gua nak tanye lu orang satu benda mustahak, bukan maen2...bawah ni gambar sape? pegi tengok, pegi...


ok, ni gua kenalkan...name betol imraan...kutu2 laen biase panggel meghe...tengok dari gambar, kelihatan seorang yang sangat serius dan pandai memilih kasut yang "matching" dalam berfesyen...dan masih menyimpan baju outing kolar hijau....

tapi ramai orang tak tahu, yang mamat ni ade name laen...dan name tu maqam dia macam anugerah dato' mahupn tan sri...tak semua org boleh pakai name tersebut...name tu adalah "azlee senario"...tak payah gua terangkan panjang lebar kenape...dah tentu2 sape yg kenal imraan dgn dekat akan tau macamne die boleh dapat name gelaran yang hebat macamtu sekali...kemahiran dan bakat meghe dalam berjenaka secara bersahaja, selain "take part" dalam keadaan manusia sekeliling sememangnya tak boleh disangkal...jadik kat sini gua pesan...laen kali kalau ade org sebut name azlee senario, jangan pening2...gua dah bagtau sape yg pegang name tu skarang...


*azlee senario sedang menulis draft stand-up comedy sewaktu prep
azlee senario: kalau aku buat lawak amobea dgn paramecium ni macam bes...keh keh keh...kelakarnye aku...macam name aku sendiri

No comments: