Tuesday, December 7, 2010

popular ke?

assalamualaikum

gua terfikir, sape antara budak2 batch ni yang akan jadik famous satu hari nanti dalam malaysia? mungkin dunia? adekah cukpor @ khairul nidzam (doktor pakar haiwan dan sering muncul lam national geographic), fathi (bernasheed hingga ke negeri china dan tibet serta selatan mongolia), imraan azhar @ meghe (mengganggotai kumpulan lawak no.1 malaysia) ataupun bahauddin (stand-up comedian di hollywood). ataupun mungkin kita boleh kata afiq syahmi (peladang berjaya negeri pahang serta terkenal kerana menjumpai spesies baru buah tomato) atau rakannya fazreen izuan @ ucop (x dikenalpasti kerjaya yg bakal menjadikan beliau feymes). mungkin juga saudara nizamuddin (motivator terkenal) atau rakan senegeri beliau daripada kelantan, adib rhaais (pemain badminton mewakili negara kokdiang).

gua x dapat berfikir panjang lagi. tapi jika anda ada sebarang cadangan atau pandangan tentang sape2 saje budak batch ini yang mungkin bakal terkenal, sila tinggalkan notakaki di sini. sila sebutkan nama murid dan kerjaya yang bakal menaikkan dan mempopularkan beliau. pandangan yang bernas seperti gua sahaja diterima.

p/s : kalau x puas hati dengan contoh, sila betulkan gua jugak. mana lah tahu, khairul nidzam sebenarnya bakal menjadi solo utama kumpulan KRU.

2 comments:

ismatulnabilaismail said...

mungkin encik dodol akan jadi bapak mithali 11 tahun berturut-turut..sebb anak2 extrovertnye sume bejaye!! hahaha

dodolutopia said...

gua rase imraan azhar akan memenangi anugerah pelakom komedi terbaik selama 27 kali berturut2....dan memegang rekod filem komedi pecah punggung 80juta