Friday, November 25, 2011

minda kelas ke-3

ASSALAMUALAIKUM

4-5 hari lepas, mata aku bengkak....hal bengkak mata ni kalau kena memang tak senang nak buat semua benda...dari benda paling aku malas nak buat macam main game, sampailah ke benda paling aku rajin buat macam solat di awal waktu, semuanya serba tak menjadi....sepanjang aku sakit mata, macam2 perangai kepale otak orang yang aku jumpe...antaranya:

"weyh puk...asal mate kau? kau usha blonde semalam tu lame sangat ni..."

"walao puk, cd blue mane kau study ni?real punye bengkak mate ni..."

"kawasan abang mana lu dah langgar ni mat?"

*********************

aku cuma boleh menggeleng kepala dua tiga kali tanda sedih...tak terpikir ke diorang yang mata aku ni bengkak pasal qiam?

p/s: qiam malam ni mungkin aku doakan agar budak2 ni bawak2 berubah perangai jadik baik siket..tak dapat baik macam aku, baik siket macam naim pon dah boleh dah aku rase..

No comments: