Saturday, October 15, 2011

letter after T

ASSALAMUALAIKUM


gua lihat pergerakan blog ini semakin perlahan...bila sebut perlahan, memang buat gua teringat dekat teka-teki tentang kenapa siput babi jalan perlahan....ahh, teka-teki tu memang yg paling gampang pernah gua jumpa setakat ni...


berbalik kepada pergerakan blog yg gua baru nak cerita sebentar tadi....banyak faktor yg menjadi penyumbang kepada berlakunya masalah ini...namun bajet 2012 memang langsung tidak berkait rapat, apatah lagi kekalahan kelantan kepada terengganu menerusi agregat yg gua pon tak tahu berapa...salah satu faktor penyebab yang paling true sekali adalah masuknya para penulis ke alam universiti yg lebih true dari tahun2 dulu...terutamanya kepada gua dan arepseman yg baru nak merasa jadik budak degree...lepas ni baru sedap nak borak2 dengan brader2 sambil pekena shisha dua tiga pam..."lu blajar mane?"..boleh gua hentak padu2 "gua degree kat U bla3"....perghhh, canggih2


ini tahun, gua jadik susah nak update blog pasal tangan kiri kanan gua sibok main milling...arepseman pulak gua saspek sangat busy dengan gunting, gam, kadbod dan segala macam bahan yang memang gua sekali tengok pon dah tahu bukan jiwa gua...almaklum, pendidikan seni gua paling2 champion hanyalah C+....ada sekali dapat B, tapi check2 balik ada salah tanda....jadik gua tak rasa nak bangga dengan B yg begitu rupa..nampak sgt antiklimaks..tapi bangunan yg beliau dan member2 beliau buat memang canggih..serius...kalau nak cerita pasal zoobear plak, ahh....dia memang dari tahun2 dulu sibok...tambah2 skarang ni gua dengar dia tgh handle banyak page anti tahajud cinta...dengar2 laa...


lain2 penulis seperti yg dari USA,Korea,Moroco gua tak berapa dapat info...paling2 jauh yg gua tahu pon dari USA...itu pun tak berapa clear info yg gua dapat....tampal kertas tulis fifa12 atas dahi...apa gua nak interprate data macam tu? serius gua fail....


dan antara founder blog ini iaitu malomilo, gua dengar sudah mula berada pada tahun 2....bukan calang2 orang boleh masuk ke tahun 2...ahh,tapi ape benda yg gua nak sembangkan pasal kutu sorang ni...memang dari sekolah lagi, memang bukan calang2 orangnya...gua sembang lebih2 pasal dia kang, nampak sangat gua ni noob tak sehebat beliau...maka sebagai seorang yg tak pernah mahu kalah, gua taknak cerita pasal mamat ni lebih2....


lu orang nampak kan betapa seboknya para penulis blog ni sekarang? ni baru siket yg gua letak...kalau gua listkan satu2, gua risau yg membaca nanti taknak masuk universiti kerana risau akan menjadi seorang yg busy....oleh itu, lu orang kene paham kenapa takde entry2 gembira, sedih, hipokrit, lame di-post....sebok2
tapi kalau masok cuti sem, mungkin lah akan ada entry2 rabak dari para2 penulis yg bercuti masa tu...mungkin...


**esok man. utd menang 0-14 sambil relax2 sahaja

No comments: