Wednesday, August 4, 2010

susahkn diri anda dgn bloging

ASSALAMUALAIKUM

jam di henset menunjokkan tepat pukol satu stgh pagi...gua merenong keluar jendela,melihatkn beberape eko hanjeng haram disentoh sdg berlari keriangan d padang kawad uitm...bgitu riang skali gua rasekn hanjeng2 tsebot...mgken krane mereka x perlu bekongsi pdg kawad dgn laen2 stdnt uitm pade waktu mlm...stlah gua rase mcm org bodo dok usha anjeng mcm mengharap diorg ajak gua maen kejo2 sekaki,gua bgrak ke bilek gua...tp gua dpt rasekn tade pape yg menarek ntok dbwat d blek gua selaen berteke teki dgn diri gua sniri samada mola tgh tdo atawpn tidak(sape tataw,mola tdo mate tbukak)...gua pn mule bgrak kebilek naem plak..kelibat manap tgh bemesre dgn laptop bliau buat gua bpiker ntok tidak mengaco scene asmara yg sgt shahdu itu....gua pn amek nset legend gua, dan landing ats katil naem...stat dari saat tu,gua dah ad satu lg mende bes ntok dbwat bile bosan...

P/s:blogging gne nset agk buang mase,tp menarek ntok dpraktik...entry bodo2 cmnh mkn dlm sejam gak...gua rase bek gua join anjeng2 td men kejo2

No comments: