Monday, August 30, 2010

DAYTONA

ASSALAMUALAIKUM

korg mesti plek tetibe tajoknye daytona..
hurm..tetibe aku teringat kat tempat arked yg aku slalu men dulu kt terminal 1..
dulu budak2 slalu men daytona..duit 10 rggit leh habes skjp ke kat sane..
haih..rugi2..
tp...
bile piker2 balek..kenangan lalu x akan berulang..
dulu..
wlupon xd la kawan rapat sangat..bleyh btukar menjadi kawan yang rapat..
dulu..
kite same2 bleyh jd kawan dan kite bleyh jd lawan..
kite leh kutok2..puji2 sesame sendiri..hurm..
wlupon ad pnah bgado..tp..setiap kali kite gado kite mnjd maken rapat..
hurm..
haih..aku btol2 rindu zaman persekolahan dulu..
waaaaaaaa....rindu gler........




sbnarnye aku bukan nk cter pasal knangan dulu..
aku nk cter bende yg tjd skang..
mggu lps aku men daytona..
bukan sebarangan daytona..
daytona kt highway..
speed-xd la laju sgt..140 kmj je...
kete-satria jer..
time-2 am until 5 am..
pergh...
best gle leyh men highway camtuh..
time tuh x piker sgt bhye bwk laju2 nih..
sumenye sebab teringat men daytona dulu2 kat arked..
yeah...
sweet memory sometime will happen again in the same way..


prince of i

No comments: