Saturday, January 23, 2010

pertama kali..

bismillahirrahmanirrahim..

huh..permulaan yang baek ye..nampak alim sket gitu orang yang menulis ni kan.. bese r.. mcm la kite kecik2 lu x slalu dgr lagu raihan..
dimulakan dengan bismillah,disudahi dengan alhamdulillah..

jadi sebagai opening kepada blog ni, aku rase ari nih saye nak bercakap pasal tema blog ini.. haha.. tengok je dah tau kan.. ade gambar restoran tuh.. siap ngan lauk pauk yang disediakan lagi..alaa aku tau mane ade orang tak suke kalau sebot pasal makanan.. ckp je r makanan pe pon, x kire r malay ke,chinese ke,indian,japan,france..msti aku tau korang msti tau nye salah satu laa dari makanan2 tuh..x mungkin laa kalau ade gak yang kate tosai tu makanan france lak an?? budut btol org tuh.. haha..lagi2 dok kat malaysia nih..mcm2 kedai makan ade.. kalau terase ari tu mulot ko asyek dok speaking je.. gi la try KFC ke McD ke yang merate bak cendawan tumbuh selepas hujan(mak aii).. power gak peribahasa aku nih.. kalau la ari tuh kepale ko dok geleng2 semacam je tambah lagi ngan lidah ko berbelit belit.. haha.. jangan riso.. ko x sakit pape pon.. tu mknenye ko terase nak pekena kedai mamak r tuh.. tp ko jgn teleng kepale lame2 sangat..sekejap2 geleng.. kang mamak tu ingat ko ngutuk dye lak.. haha.. tapi tu r best nye bile makanan dah ade merate-rate nih.. idop pon makin hepi.. perot pon semakin membesar.. ni ak tau dak2 lepas SPM ni mesti dok rumah sesaje mesti menternak perot nye.. biase r tuh.. ak pon same gak.. hahaha.. huh.. papehal pon.. stay tune la yea.. ak pon nak carik makanan lagi nih.. haha.. susah tol.. asyek lapo je memanjang.. ni kt bawah ni ak selitkan sket makanan yang aku suke makan.. n aku tau ko yang bace ni lagi r suke makan..

huhu..siyes aku lapar nie..

1 comment: